Je
door Jeep50 Mar 1, 2017 om 19:38
Winkels & webshops

NLEx Klantenservice

Ik heb mij perongelijk aan een contract gebonden aan een bundel alles in 1 van NLE. Nu blijkt dat ik 14 dagen mij mag beroepen. Dit heb ik gedaan, via de post en via email. Maar ik krijg geen bevestiging van NLE. Wel wordt mij gevraagd om extra informatie. Bij beantwoorden van de mail, krijg ik een antwoord mail terug met daariin de volgende tekst; "We hebben goed nagedacht over hoe we onze klanten het snelste kunnen helpen. We hebben besloten om e-mails die als reactie op een van onze servicemails volgen niet te lezen en dus niet te beantwoorden. In plaats daarvan hebben we onze servicepagina uitgebreid en vullen we deze continu aan met de nieuwste informatie. Je vindt er een heleboel antwoorden, 24/7, gewoon online. Lekker makkelijk! Kom je er toch niet helemaal uit? No worries! Dan staat onze digitale klantenservice voor je klaar. We helpen je graag op weg. Je kunt met ons whatsappen en chatten en je vindt ons ook op Twitter en Facebook. En bezoek ons forum ook eens! Een hele hoop keuzevrijheid dus!"

Wat heeft het dus zin om mij mails te sturen die ik niet kan beantwoorden. U moet begrijpen, ik kan niet op dat forum komen en chatten via facebook en twitter kan ik niet omdat ik geen account heb en ook niet wil aanmaken voor NLE en ook Whatsappen kan ik niet? Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en terug laten bellen is niet actief... Hoe maak je dan contact met deze aanbieder. Moet ik nu wachten en hopen dat het goed gaat of alle mails bewaren voor een eventuele aankomende rechtzaak?

Jeep50.

9871 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2017 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je moet op dezelfde manier als je een contract kunt aangaan, dat ook kunnen opzeggen. Voor een ontbinding op basis van bedenktijd zal dat dan ook wel gelden. Dus hoe ben je 'per ongeluk' een contract aangegaan?

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2017 om 20:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In uw contract zou een link te vinden moeten zijn om e.e.a. te annuleren: https://www.nle.nl/alles-in-1/klantenservice

marita5
door marita5 - Mar 1, 2017 om 20:22
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jeep50 ,

De voorwaarden :

4.2 Indien je de aanbieding langs elektronische weg aanvaardt door de gehele aanmeldprocedure te doorlopen, bevestigt NLEX je onverwijld
op het door jou opgegeven e-mailadres de ontvangst van de aanvaarding van de aanbieding.

4.3 NLEX bevestigt je per e-mail de totstandkoming van de Overeenkomst en bijbehorende Algemene Voorwaarden, Algemene Voorwaarden
Elektronische Communicatie Diensten, en eventueel van toepassing zijnde installatievoorwaarden.

4.4 Indien je een Consument bent en je de Overeenkomst voor een Dienst geheel via elektronische communicatiemiddelen hebt afgesloten
(via de Website), mag je de Overeenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen nadat je de bevestiging van de Overeenkomst hebt ontvangen
kosteloos en zonder opgave van redenen annuleren. Deze annulering kun je online via een daartoe beschikbaar gesteld formulier rechtstreeks aan ons doorgeven. Na annulering binnen de wettelijk bedenktermijn ontvang je van NLEX een schriftelijke bevestiging hiervan .

Topantwoord

ne
door neodutchio - Mar 1, 2017 om 20:44
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Per ongeluk een contact aangegaan en excuses zoeken om niet te kunnen opzeggen? Dat u geen facebook, twitter en/of Whatsapp heeft kan ik moeilijk geloven. En telefonisch niet bereikbaar? 088 730 7307. Ik geef u het voordeel van de twijfel. Maar dan nog kunt u via de site contact zoeken met de klantenservice.

Je
door Jeep50 Mar 2, 2017 om 18:37
Antwoorden / 1 Vragen

Neodutch,

Dank je wel voor het telefoon nummer! En nee ik kan niet twitteren geen account, heb geen facebook omdat dit instituut niet vertrouw, heb geen Whatsapp omdat ik het niet prettige service vind. Ik weet het, u zult mij ouderwets vinden maar, dan is dat maar zo :-).

Jeep50+

costnix
door costnix Mar 2, 2017 om 20:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan gelooft u ook niet, dat ik ook niet Facebook (= Veestboek), twitter of whatapp heb en toch is het zo.

nleservice
door nleservice - Mar 6, 2017 om 16:35
26 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag,

Vervelend dat je je perongeluk hebt aangemeld. Ik kijk graag voor je na of de annulering bij ons binnen is. Kun je je registreren op ons forum en een nieuw topic starten? Dit doe je door op de knop 'registreren' bovenaan de pagina te klikken. We helpen je daar graag verder!

Groet,

NLEx

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2017 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Van de site:
We zouden het superjammer vinden als je annuleert! Als je voor Alles-in-1 van NLExkiest, krijg je internet/televisie en/of bellen voor knetterscherpe prijzen, zoals je van NLE gewend bent. Je hebt na de aanmelding nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling te annuleren. Onze service is écht klantgericht, eenvoudig en online. En daar bovenop begrijpen wij dat je WiFi écht moet werken. Wil je om bepaalde redenen toch écht annuleren? Na de aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om dit kosteloos te doen.

Dus even hierboven op 'annuleren' klikken en je komt bij het juiste formulier.