NLEx Klantenservice
Ik heb mij perongelijk aan een contract gebonden aan een bundel alles in 1 van NLE. Nu blijkt dat ik 14 dagen mij mag beroepen. Dit heb ik gedaan, via de post en via email. Maar ik krijg geen bevestiging van NLE. Wel wordt mij gevraagd om extra informatie. Bij beantwoorden van de mail, krijg ik een antwoord mail terug met daariin de volgende tekst; "We hebben goed nagedacht over hoe we onze klanten het snelste kunnen helpen. We hebben besloten om e-mails die als reactie op een van onze servicemails volgen niet te lezen en dus niet te beantwoorden. In plaats daarvan hebben we onze servicepagina uitgebreid en vullen we deze continu aan met de nieuwste informatie. Je vindt er een heleboel antwoorden, 24/7, gewoon online. Lekker makkelijk! Kom je er toch niet helemaal uit? No worries! Dan staat onze digitale klantenservice voor je klaar. We helpen je graag op weg. Je kunt met ons whatsappen en chatten en je vindt ons ook op Twitter en Facebook. En bezoek ons forum ook eens! Een hele hoop keuzevrijheid dus!"
Wat heeft het dus zin om mij mails te sturen die ik niet kan beantwoorden. U moet begrijpen, ik kan niet op dat forum komen en chatten via facebook en twitter kan ik niet omdat ik geen account heb en ook niet wil aanmaken voor NLE en ook Whatsappen kan ik niet? Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en terug laten bellen is niet actief... Hoe maak je dan contact met deze aanbieder. Moet ik nu wachten en hopen dat het goed gaat of alle mails bewaren voor een eventuele aankomende rechtzaak?
Jeep50.
Je moet op dezelfde manier als je een contract kunt aangaan, dat ook kunnen opzeggen. Voor een ontbinding op basis van bedenktijd zal dat dan ook wel gelden. Dus hoe ben je 'per ongeluk' een contract aangegaan?
In uw contract zou een link te vinden moeten zijn om e.e.a. te annuleren: https://www.nle.nl/alles-in-1/klantenservice
Hallo Jeep50 ,
De voorwaarden :
Topantwoord
Per ongeluk een contact aangegaan en excuses zoeken om niet te kunnen opzeggen? Dat u geen facebook, twitter en/of Whatsapp heeft kan ik moeilijk geloven. En telefonisch niet bereikbaar? 088 730 7307. Ik geef u het voordeel van de twijfel. Maar dan nog kunt u via de site contact zoeken met de klantenservice.
Neodutch,
Dank je wel voor het telefoon nummer! En nee ik kan niet twitteren geen account, heb geen facebook omdat dit instituut niet vertrouw, heb geen Whatsapp omdat ik het niet prettige service vind. Ik weet het, u zult mij ouderwets vinden maar, dan is dat maar zo :-).
Jeep50+
Dan gelooft u ook niet, dat ik ook niet Facebook (= Veestboek), twitter of whatapp heb en toch is het zo.
Van de site:
We zouden het superjammer vinden als je annuleert! Als je voor Alles-in-1 van NLExkiest, krijg je internet/televisie en/of bellen voor knetterscherpe prijzen, zoals je van NLE gewend bent. Je hebt na de aanmelding nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling te annuleren. Onze service is écht klantgericht, eenvoudig en online. En daar bovenop begrijpen wij dat je WiFi écht moet werken. Wil je om bepaalde redenen toch écht annuleren? Na de aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om dit kosteloos te doen.
Dus even hierboven op 'annuleren' klikken en je komt bij het juiste formulier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer