Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dutch1
dutch1 - 10-03-2017 11:47:26
Winkels & Webshops

Terugbetaling phliips online shop probleem

dag allemaal,

wie heeft er ervaring met de philips-online-shop?

in december 2016 een product gekocht, betaald met pay-pal en daarna geretourneerd in overleg.
bericht ontvangen dat het bericht is aangekomen.
vervolgens bleef het stil.
erna meerdere malen gebeld, o.a. met een mevrouw patricia, die zei dat zij alles kon regelen.
inmiddels ook een herinneringsbericht van pay=pal verstuurd.
mevrouw patricia is sindsdien in vergadering. (???)
graag een reacrie
dutch1