Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

NW
NWK den Boer - 28-03-2017 09:43:04
Geldzaken & Recht

Wat te doen met online.nl

Nadat wij weer geconfronteerd werden met slechte tv en het niet opnemen van ons gekozen progamma, zijn wij opzoek gegaan naar een andere provider.
daar wij telfort voor ons mobiel hebben zijn wij hier gaan kijken voor alles in één.
in de winkel via de mobiel ingelogd bij online.nl en hieruit bleek dat wij contractvrij zijn.
telfort heeft de overstap geregeld, echter online.nl gaf aan dat niet alle gegevens correct waren.
zelf gebeld met online.nl en die kwamen met de mededeling dat wij nog niet contractvrij zijn, het loopt tot eind 2017.
bij de medewerker aangegeven dat ik dit niet kon inzien via mijn mobile inlog. tevens aangegevn dat ik nog altijd slechte kwaliteit heb, ondanks herhaaldelijk monteur bezoek.
deze medewerker gaf aan dat doordat zij niet het toegezegde leveren ik kan opzeggen.
na nogmaals gebeld te hebben en veel mailverkeer komt online tot het standpunt; wij kunnen niets voor u doen (gewoon betalen dus).
dit ondanks dat een medewerker toezegd dat ik kan opzeggen en dat de klantenservice aangeeft dat er via hun systeen onduidelijkheid kan reizen over de contractsduur.
volgens de klantenservive had ik op een oudsysteem ingelogd met de mobiel. het is uiteindelijk mijn verantwoording om de juiste contractsduur te kennen. dit ligt niet aan hen.
wij hebben herhaaldelijk aangegevn dat wij betalen tot en met de opzegging (22-3-2017).
wat kan ik nu nog doen en heb ik hiertoe het recht?