Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Viagogo
mijn klacht
ik heb 2x 7 tickets besteld (op 31-10-2016) voor de wedstrijd porto vs os belenenses van afgelopen zaterdag, 08 april 2017 18:15u. ik heb 1x 7 tickets ontvangen voor ons vertrek naar porto. de andere bestelling (bestellingsnummer {redactie-edit}) heb ik niet ontvangen en is ook niet afgelopen weekend afgeleverd op ons verblijfadres.
in mijn viagogo account is de status (nu nog) steeds als bestelling bevestigd. hierdoor hebben we extra kosten moeten maken om ter plaatse nog 7 kaarten extra aan te schaffen.
ik heb de 3 dagen voor het evenement diverse malen contact gezocht met viagogo, kan helaas enkel via mail, maar geen enkele reactie terug mogen ontvangen. ronduit belachelijk dat niet de moeite is genomen om te reageren. wij betalen voor een kaart al €40,- meer dan een kaartje welke je bij het stadion kan kopen, en dan nog gaat het fout.
gewenste oplossing
zeer spoedige terugbetaling van €402,98 en welgemeende excuses!
extra informatie
porto vs os belenenses
7 tickets
zaterdag, 08 april 2017 18:15
dragon stadium, porto, portugal
vak: long side - bancada tmn - moche
bestelling geplaatst
31-10-2016
bestellingsnummer
8003483
totale prijs
€ 402,98