Viagogo
Mijn Klacht
Ik heb 2x 7 tickets besteld (op 31-10-2016) voor de wedstrijd Porto vs Os Belenenses van afgelopen zaterdag, 08 april 2017 18:15u. Ik heb 1x 7 tickets ontvangen voor ons vertrek naar Porto. De andere bestelling (Bestellingsnummer {redactie-edit}) heb ik niet ontvangen en is ook niet afgelopen weekend afgeleverd op ons verblijfadres.
In mijn Viagogo account is de status (nu nog) steeds als bestelling bevestigd. Hierdoor hebben we extra kosten moeten maken om ter plaatse nog 7 kaarten extra aan te schaffen.
Ik heb de 3 dagen voor het evenement diverse malen contact gezocht met Viagogo, kan helaas enkel via mail, maar geen enkele reactie terug mogen ontvangen. Ronduit belachelijk dat niet de moeite is genomen om te reageren. Wij betalen voor een kaart al €40,- meer dan een kaartje welke je bij het stadion kan kopen, en dan nog gaat het fout.
Gewenste Oplossing
zeer spoedige terugbetaling van €402,98 en welgemeende excuses!
Extra informatie
Porto vs Os Belenenses
7 tickets
zaterdag, 08 april 2017 18:15
Dragon Stadium, Porto, Portugal
Vak: Long Side - Bancada TMN - Moche
Bestelling geplaatst
31-10-2016
Bestellingsnummer
8003483
Totale prijs
€ 402,98
De afdeling "dump maar raak" is vandaag gesloten.
Als u een vraag heeft, horen we het wel hier op "vraag en beantwoord".
@tijger1: is copy/paste verhaal van klacht op https://www.klacht.nl/viagogo/klacht/7-tickets-niet-ontvangen/
@topicstarter: terugbetaling zit er niet in.
U bent toch naar de wedstrijd geweest, waarom eist u dan terugbetaling?
U schrijft notabene zelf dat de nieuwe, ter plaatse gekochte kaartjes € 40 per stuk duurder waren, dat is bij mij € 280 en geen € 402.
Vindt het prijsverschil ook best groot, want wat heeft u dan per los kaartje betaalt? Een sportkaartje via de officiele weg € 40 duurder duidt erop dat u ze voor heel weinig geld heeft gekocht, misschien wel te weinig.
Hallo Gnilo ,
Lees hier waar u veilig een ticket kunt kopen , Viagogo staat op de lijst waar u beter geen ticket had kunnen kopen , klik op de rode regel .
http://www.weetwaarjekoopt.nl/veiligticketskopen/
Heeft u al eens ingelogd bij de klantenservice: http://www.viagogo.nl/Help
U heeft per ticket 40 E meer betaald omdat het doorverkoop betreft. Heeft o.a. te maken met het verdienmodel. U heeft vermoedelijk nog geluk gehad dat u met de andere kaartjes binnen gelaten bent. Voortaan niet meer bij doorverkoopadressen tickets kopen. Vraag anders bij een volgende gelegenheid aan de KNVB waar u het beste terecht kunt. Mogelijk is dat via de bond van het land waar de wedstrijd gespeeld wordt?
Met het kopen bij doorverkopers zoals Viagogo helpt u mee dergelijke bedrijven in stand te houden.
Nou, als niemand het doet, doe ik het wel: mijn welgemeende excuses. Ik weet niet waarvoor, maar je wilde het graag. Aan je andere vraag moet een ander maar voldoen, ik ga echt geen €402,98 naar je over maken hoor.
Heb op 18 april j.l. 3 kaartjes voor de formule 1 race op Francorshamps, België, besteld en betaald bij Viagogo, maar ooit meer wat gehoord.
Op hun website staat nergens een telefoonnummer of e-mailadres, waarop men contact met hen kan opnemen.
Volgens de recenties op internet is Viagogo een zeer debieuse organisatie.
Het bedrag van de kaartjes was € 298,75 en liep via Adyen een Nederlandse betaalfirma.
Natuurlijk had ik eerst op het internet moeten kijken, alvorens te betalen, maar het blijft voor mij onbegrijpelijk, dat een bonafide bedrijf als Adyan in zee gaat met een dergelijke club, die hun naam besmuurt en mensen op dergelijke wijze hun geld afhandig maakt.
R. Wikkeling
Veghel
Bedrijfsgegevens
viagogo AGAdres: viagogo, Rue de Lyon 109, 1203 Genève, Switzerland
Bedrijfsnummer: CH-270.3.014.628-0
BTW-nummer: CHE-247.099.716 MWST
Voor vragen aan onze Klantendienst, gebruik Contacteer ons.
http://www.viagogo.nl/Help/Buyer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer