Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dutch1
dutch1 - 03-05-2017 17:48:01
Geldzaken & Recht

Fiber, verhuizen, tv erbij, ramp

Fiber incasseert snel en of het allemaal juist is kan ik niet hard maken.
na het verhuizen waren er gelijkde nota's maar geen verbinding.
na vele uren mobiel in de wacht te hebben gestaan bleek dat ik (volgens de monteur) een ander nummer had gehad dat niet werkte.
het bleek overigens dat welke keuze je ook maakte bij het gericht vragen je constant dezelfde mensen aan de lijn krijgt.
doordat in deze woonplaats edp-net en kpn geen digitene kan leveren ben ik genoodzaakt nu ook tv van fiber te nemen, want plots zit ik vast aan een 2-jarig contract. tevens liet men het verhuiscontract als begin datum te hebben ingesteld.
ik vraag altijd om een 1-jarig contract  maar heb geen info ontvangen dat het inderdaad zo is.
alleen de kleine lettertjes waarin over 12-24 maanden wordt gesproken.
nu dus na vele weer telefonische wachttijden de toezegging ontvangen dat de setup-box binnen 2-4 dagen wordt verstuurd (ivm de feestdagen).
echter ook nu geen box ontvangen.
dus gebeld en doorgestuurd naar de  verzendafdeling die denkelijk niet bestaat want geen verbinding gekregen.
hoe nu verder, dutch1