dutch1
door dutch1 May 3, 2017 om 17:48
Geldzaken & recht

Fiber, verhuizen, tv erbij, ramp

Fiber incasseert snel en of het allemaal juist is kan ik niet hard maken.
Na het verhuizen waren er gelijkde nota's maar geen verbinding.
Na vele uren mobiel in de wacht te hebben gestaan bleek dat ik (volgens de monteur) een ander nummer had gehad dat niet werkte.
Het bleek overigens dat welke keuze je ook maakte bij het gericht vragen je constant dezelfde mensen aan de lijn krijgt.
Doordat in deze woonplaats EDP-Net en KPN geen Digitene kan leveren ben ik genoodzaakt nu ook TV van Fiber te nemen, want plots zit ik vast aan een 2-jarig contract. Tevens liet men het verhuiscontract als begin datum te hebben ingesteld.
Ik vraag altijd om een 1-jarig contract  maar heb geen info ontvangen dat het inderdaad zo is.
Alleen de kleine lettertjes waarin over 12-24 maanden wordt gesproken.
Nu dus na vele weer telefonische wachttijden de toezegging ontvangen dat de setup-box binnen 2-4 dagen wordt verstuurd (ivm de feestdagen).
Echter ook nu geen box ontvangen.
Dus gebeld en doorgestuurd naar de  verzendafdeling die denkelijk niet bestaat want geen verbinding gekregen.
Hoe nu verder, dutch1




1109 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 3, 2017 om 18:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ergens geen Digitenne? Lijkt me onwaarschijnlijk. Is er geen vaste telefoonaansluiting dan? 

Maar u hebt toch een contract ontvangen en of die letters nou groot of klein zijn, daar moet in ieder geval uw contractsperiode in staan en ook de ingangsdatum.

dutch1
door dutch1 - May 4, 2017 om 20:35
90 Antwoorden / 46 Vragen
0

Dank Tiger voor het bericht.
Helaas kan ik weinig met dit antwoord.
Natuurlijk heb ik lettertjes gelezen (weliswaar met een vergtoorglas)
De interntie en reden van mijn klacht daarop wordt eigenlijk niet gereageerd.
Inmiddels moet het u duidelijk zijn gezien de vele klachten dat ik niet de enige ben met ditsoort klachten.
Overigens uw opmerking over KPN is mij per telefoon verteld.
Mocht u de indruk hebben dat ik zo maar wat schrijf dan is het denkelijk beter dat u niet antwoordt.
Ik heb sterk het gevoel dat u antwoordt maar mij niet serieus neemt.
Dus beter geen antwoorden meer svp.

J.Minekus/Dutch1

tijger1
door tijger1 - May 4, 2017 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem u juist heel heel serieus. Maar dat u in Nederland in een woonplaats geen Digitenne zou kunnen krijgen is bijna onmogelijk. 

En als men een contract afsluit, hoort daar echt de periode in de staat dat dat contract geldt. En dus niet 12-24 maanden.

Verder ken ik Fiber helemaal niet, maar als u dan weet dat er zoveel klachten over hen zijn, begrijp ik niet dat u daar een abonnement aangaat.

marita5
door marita5 - May 5, 2017 om 07:16
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer