Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 08-06-2017 13:44:11
Geldzaken & Recht

BankGiroLoterij.

Ontving zojuist een ongeadresseerde reclame van de bankgiroloterij met de slogan " gegarandeerde uitbetaling".
normaal gesproken gaat dit altijd gelijk in het blauwe gemeente archief, maar ditmaal moet het daar nog even op wachten.
waarom ??
in deze reclame wordt mij echter wel "uw persoonlijke code" aangereikt om zo, in drie stappen, tot "uw" persoonlijke aanmelding voor (extra) deelname aan deze loterij te komen.
pas na de aanmelding krijg je dan te zien of en welke gegarandeerde uitbetaling je is toegewezen.
ik vindt dat hier sprake is van ernstige misleiding aangezien een 'ongeadresseerde' aanbieding nooit een "persoonlijke" code kan bevatten.
naar mijn inschatting krijgt heel nederland dezelfde "persoonlijke" code en wordt is op slinkse wijze geprobeert mensen op het, mogelijk ongewilde spoor, tot deelname aan te zetten.
hoe denkt het pannel over deze vorm van volksverlakkerij door de bijnageluktelist ??

zo en nu alsnog in het blauwe archief er mee ;-))