Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tiope - 20-06-2017 18:32:02
Computers & Telefonie

Zijn er meer HP streams die op zwart staan?

In februari 2016 kocht ik een hp stream 11-r000nd bij de hp webshop. gebruikte hem ca. 1 keer per week en update hem altijd keurig, ook de norton antivirus. zoals gebruikelijk zette ik hem op 30 mei 2017 uit voor de lunchpauze. bij het aanzetten, meldde hij dat hij fout was afgesloten dat ik hem opnieuw kon opstarten. heb dit verscheidene malen gedaan, ook via het verwijderen van alle bestanden, en als laatste geprobeerd naar fabrieksherstel te gaan. daarna maar eens hp gebeld: de oplossingen die ze aandroegen, had ik al geprobeerd, maar dus nog maar een keer. uiteindelijk bleek het echt de software te zijn en ik moest een nieuwe versie kopen. de man zou me doorverbinden, maar hij meldde even terloops dat deze laptops zo weinig geheugen hebben dat ze regelmatig vastlopen en dan zijn de geprobeerde oplossingen meestal voldoende. bij mij staat er nauwelijks iets in het geheugen, dus ik vond dit een vreemde zaak. bij het bestellen bij hp afdeling kreeg ik een soortgelijk antwoord. aangezien dit m.i. gewoon bij de garantie hoort te zitten, ook bij hp, vroeg ik mij af of er meer mensen met dit probleem zijn en hoe is dit opgelost?  dank.