Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robben - 01-07-2017 10:22:35
Computers & Telefonie

Home van ziggo

Home van ziggo .
gisteren nog een vraag en hulp aan kassa gevraagd ivm de slechte werk wijze van ziggo . vandaag voor de 8 x gebeld met ziggo . ik krijg constand het zelfde verhaal te horen . alles wordt door ziggo geregeld  u krijgt een telefoontje en dan is alles in orde . helaas ik wacht al 9 dagen op het telefoontje en er gebeurt helemaal niks . ik moet ieder keer op nieuw mijn verhaal vertellen en ieder keer wordt van alles belooft en men zegt dan ook nog de collega die u hier voor gebeld heeft , ja die heeft niks ondernomen . maar daar schiet ik niks mee op . en een klacht indienen helpt ook niet . wie heeft hier ervaring mee en kan mij goede raad geven.

al vast bedankt