ro
door robben Jul 1, 2017 om 10:22
Computers & telefonie

Home van ziggo

Home van Ziggo .
Gisteren nog een vraag en hulp aan Kassa gevraagd ivm de slechte werk wijze van ziggo . Vandaag voor de 8 x gebeld met ziggo . ik krijg constand het zelfde verhaal te horen . alles wordt door ziggo geregeld  u krijgt een telefoontje en dan is alles in orde . Helaas ik wacht al 9 dagen op het telefoontje en er gebeurt helemaal niks . Ik moet ieder keer op nieuw mijn verhaal vertellen en ieder keer wordt van alles belooft en men zegt dan ook nog de collega die u hier voor gebeld heeft , ja die heeft niks ondernomen . maar daar schiet ik niks mee op . En een klacht indienen helpt ook niet . Wie heeft hier ervaring mee en kan mij goede raad geven.

Al vast bedankt

824 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2017 om 10:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u de antwoorden niet gelezen bij uw vorige vraag?

Maak een gmail account aan. Dan kunt u mailen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 1, 2017 om 10:29
7197 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt beter gebruik maken van een contactformulier dan telefoneren:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

diumenge
door diumenge - Jul 1, 2017 om 10:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dan toch maar naar Telfort?

marita5
door marita5 - Jul 1, 2017 om 20:00
11521 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Robben , 

Lees hier de gegeven antwoorden bij uw vorige vraag , daar heeft ZiggoWebTeam een reactie geplaatst , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/internet-van-ziggo?id=591209

aurora1
door aurora1 - Jul 2, 2017 om 00:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Leest u de reacties op uw vragen niet?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer

Jan Dokter
Jan Dokter - May 6, 2024 om 13:39
Winkels & webshops

Waarom zit er altijd een embleempje muurvast genaaid in een nieuw overhemd of s

Altijd zit er een embleempje in de kraag van een nieuw overhemd o.i.d. genaaid. En wel zodanig dat het praktisch niet is te verwijderen zonder het nieuwe hemd te beschadigen.
Het veroorzaakt altijd irritatie aan je huid en veel van mijn bekenden klagen er ook over.

WEG MET DAT ZINLOZE DING!!! Lees meer