ro
door robben Jun 30, 2017 om 14:59
Computers & telefonie

Internet van Ziggo

wij wilden ivm de lagere kosten over stappen van Ziggo naar Telfort , de afspraak was dat Telfort ons rond de 24 juli over zou zetten .
maar toen ik thuis kwam was het al over gezet en afgemeld bij Ziggo wat niet de afspraak was . laat in de middag belde Ziggo of ik terug wou komen onder gunstige condities . Ik heb ja gezegd en Telfort afgezegd dat was dus de zelfd dag . maar sins 22 juni div keren naar Ziggo gebeld mijn home accound kwam niet door wat ik ook deed. plotseling kreeg ik een nieuw wachtwoord ,ook dat ging niet goed . Uit eindelijk na 2dagen zou het in orde zijn . Dus niet . Ik heb 6 mensen van Ziggo aan de telefoon gehad en iedereen had een ander verhaal en kan nog steeds niet e.mailen

1463 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Jun 30, 2017 om 15:09
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Maar waarom zo heen en weer switchen. Dat is vragen om moeilijkheden.

marita5
door marita5 - Jun 30, 2017 om 16:00
11642 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Robben , 

Niet bellen , neem contact op met Ziggo via ,  

Twitter , Facebook , of Ziggo Forum , klik op de rode regel en scroll naar beneden . 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

 

diumenge
door diumenge - Jun 30, 2017 om 18:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Lekker bezig dus.

Paola Castor
door Paola Castor - Jun 30, 2017 om 19:23
66 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bestelling Telfort "ANNULEREN" binnen 14 dagen!

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 30, 2017 om 23:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee juist niet, dan kan ts de gevolgen van zijn overhaaste daden ondervinden.
Ts had ook eerst Ziggo kunnen bellen en zeggen ik ben van plan op te zeggen tenzij u mij een goed aanbod kunt doen

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Jul 1, 2017 om 11:05
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemorgen Robben,

Balen zeg! Halen we je terug en dan gaat het zo mis. Helaas heeft dit forum geen mogelijkheid tot het sturen van priveberichten naar elkaar, maar uiteraard helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Wil je ons via Facebook of Twitter een privebericht sturen,samen met een kopie van je bericht? Dan helpen we je daar verder.

Groet,

Jelle

Ziggo

akkerdistel
door akkerdistel Jul 2, 2017 om 14:07
1790 Antwoorden / 3 Vragen

.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 2, 2017 om 14:00
1790 Antwoorden / 3 Vragen
1

@Ziggo waarom niet gelijk vertellen dat het niet mogelijk is om @home.nl adressen terug te krijgen (ook verlies je toegang tot je webruimte en Usenet, waarschijnlijk nog meer verslechteringen) na het aanpassen van je abonnement?
 
Of is er nu werkelijk niemand die dit weet bij de klantenservice?
 
En neem daarnaast eens de privacy van de klant serieus, ze pm's laten versturen via fb of twitter is echt absurd. Dan heb je helemaal niets begrepen van dat internet, als ISP is dat best wel heel erg inferieur.

Cookies
door Cookies Jul 2, 2017 om 14:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Akkerdistel, klopt dat topicstarter @home emailadres enz. niet meer terug krijgt, maar dat heeft hij dan wel aan zijn eigen handelen te danken. En wat de privacy betreft: iedereen die op FB en/of Twitter zit, maakt zich daar blijkbaar helemaal niet druk om.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer