Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wittegait - 22-08-2017 16:23:28
Elektronica & TV

Factuur KPN na reparatie kabel

Na de aankoop van een nieuwe woning wilden we de voortuin gaan inrichten. netjes een klicmelding gedaan en de papieren hiervoor ontvangen. in de klicmelding staat dat de kabel van de kpn een halve meter on de grond zou zitten. eenmaal met de graafmachine aan gang trekken we die kabel door. deze ligt op nog geen 10cm on der grond ipv de 50cm die vastgelegd is.
kort daarop kwam de monteur om de kabel te maken en deze constateerde ook dat deze wel heel ondiep ligt. binnen het uur was de kabel weer gemaakt.
nu 2 weken later ligt er plotseling een factuur op de mat. €360 euro voor het maken van de kabel, waarvan €300 (4! uur) arbeid. zit ook nog een raportje bij waarin staat dat er geen klicmelding aanwezig was en de kabel 50cm diep lag.
is dit nog aan te vechten?