Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Michiel Hameete - 27-08-2017 15:36:06
Vakantie & Reizen

Frauduleus handelen Viagogo

twee tickets gekocht voor wedstrijd bij borussia dortmund – hertha bsc - 26 augustus 2017


 


hoe kan ik reclameren bij viagogo?

een klein onderzoekje wijst het volgende uit:


 


betreffende tickets zijn verkocht door martin wort uit dortmund (aan mij) en door lena kurtz uit gevelsberg (aan een mevrouw uit new york). het betreft exact dezelfde tickets voor dezelfde plaatsen. ik stond met mijn zakenrelatie voor een dichte deur. bij de clearingstelle van borussia was men zeer duidelijk. viagogo heeft jullie opgelicht, wij willen niets met viagogo te maken hebben en u kunt het stadion met deze kaarten onbedingt niet in! vervolgens getracht telefonisch contact op te nemen met het door viagogo verstrekte nummer, echter geen contact, ik kon kinspreken. 


 


27 augustus heb ik geprobeerd met viagogo te corresponderen, maar inzake problemen die zich hebben voorgedaan bij een event, krijg ik de melding; sorry! of er zijn geen aankopen op dit account, of de pagina is verlopen.  het email service adres - 'customerservice@viagogo.com' - is niet meer actief.. 

kortom lijkt er geen enkele mogelijkheid te zijn om te corresponderen over compensatie (van 196 euro), terwijl er in de voorwaarden van viagogo is opgenomen dat er in dergelijke gevallen gereclameerd kan worden.