Mi
door Michiel Hameete Aug 27, 2017 om 15:36
Vakantie & reizen

Frauduleus handelen Viagogo

Twee tickets gekocht voor wedstrijd bij Borussia Dortmund – Hertha BSC - 26 augustus 2017

Hoe kan ik reclameren bij Viagogo?

Een klein onderzoekje wijst het volgende uit:

Betreffende tickets zijn verkocht door Martin Wort uit Dortmund (aan mij) en door Lena Kurtz uit Gevelsberg (aan een mevrouw uit New York). Het betreft exact dezelfde tickets voor dezelfde plaatsen. Ik stond met mijn zakenrelatie voor een dichte deur. Bij de clearingstelle van Borussia was men zeer duidelijk. Viagogo heeft jullie opgelicht, wij willen niets met Viagogo te maken hebben en u kunt het stadion met deze kaarten onbedingt niet in! Vervolgens getracht telefonisch contact op te nemen met het door Viagogo verstrekte nummer, echter geen contact, ik kon kinspreken.

27 augustus heb ik geprobeerd met Viagogo te corresponderen, maar inzake problemen die zich hebben voorgedaan bij een event, krijg ik de melding; Sorry! Of er zijn geen aankopen op dit account, of de pagina is verlopen.  Het email service adres - 'customerservice@viagogo.com' - is niet meer actief..

Kortom lijkt er geen enkele mogelijkheid te zijn om te corresponderen over compensatie (van 196 Euro), terwijl er in de voorwaarden van Viagogo is opgenomen dat er in dergelijke gevallen gereclameerd kan worden.

2244 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 27, 2017 om 15:44
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Alleen op Klacht.nl zijn al 458 klachten binnengekomen: ben bang dat u er geen cent van terugziet. Dit is een zogenaamd 'Marktplaats' verkooppunt, nou ja: meer een nep-kaarten verkoop bureau.

https://www.klacht.nl/viagogo

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2017 om 15:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit gezien? (maar ik vrees het ergste voor je):

Hoe kan ik contact opnemen met viagogo?

Je kunt contact met ons opnemen over je verkoop of bestelling op ieder moment voordat het event plaatvindt en tot 3 maanden na de datum van het event.
Als je nog niet bent ingelogd, log dan in op je account en klik op 'Klantenservice' en neem de volgende stappen:

  • Kies 'Mijn Aankopen' of 'Mijn Verkopen'
  • Klik op de bestelling waar je ons over wilt spreken
  • Selecteer de vraag die je ons wilt stellen
  • We zullen gelijk je bestelling bekijken en je een gepast antwoord sturen
  • Voor rechtstreekse vragen aan een van onze adviseurs,
    - klik je ‘Nee’ na ‘Heeft dit je vraag beantwoordt?' en bevestig de aanvraag

Je tickets nog niet verkocht/gekocht? bekijk onze FAQs
Problemen met je account? Help met inloggen
Nog steeds problemen om contact met ons op te nemen?Laat ons weten waarom!

getty
door getty - Aug 27, 2017 om 15:48
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bij een oplichter is het altijd lastig te reclameren, hoe mooi ze dit ook op hun site aankondigen.

Neem uw verlies, niets aan te doen ben ik bang.

Cookies
door Cookies - Aug 27, 2017 om 15:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In het vervolg een klein onderzoekje doen voor aankoop van tickets enz.

Een klein onderzoekje wijst het volgende uit:

Reclameren heeft geen enkele zin. Verspilling van tijd en energie.

Hoe kan ik reclameren bij Viagogo?

marita5
door marita5 - Aug 27, 2017 om 15:51
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Michiel Hameete ,

Lees hier waar u veilig tickets kunt kopen ( lees benedenaan waar niet te kopen ) ,  Viagogo is een doorverkoop site , klik op de rode regel .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/veiligticketskopen/

diumenge
door diumenge - Aug 27, 2017 om 15:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan ga je met een zakenrelatie naar een wedstrijd en koop je je tickets voor die wedstrijd via een soort doorverkoopmarktplaats... tsja.

Cookies
door Cookies - Aug 27, 2017 om 16:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan n.m.m. beter energie stoppen in het opkrikken van je imago. Als ik die zakenrelatie was (toekomstige klant? investeerder?), zou dit voor mij reden genoeg zijn om af te haken.

ge
door george321 - Aug 27, 2017 om 16:11
390 Antwoorden / 1 Vragen

De kaartverkoper zit nu op een zonnig eiland verweg met een koud pilsje in de hand.

aurora1
door aurora1 - Aug 27, 2017 om 16:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wie koopt er dan ook via Viagogo? Voortaan eerst uitzoeken en dan pas kopen.
Uitzoeken kan via de KNVB of de voetbalbond van de landen waarvan de teams spelen.