Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ce
Cees11 - 28-08-2017 10:43:34
Vrije tijd & Tuin

Bestaat er een termijn waarbinnen fabrikant Bosch een promotie moet voldoen?

In mei een grasmaaier gekocht in combinatie met een grastrimmer. belofte van bosch was om binnen 6 weken de "promotie" (grastrimmer) op te sturen. na 2 maanden bleek er iets mis in administratie van bosch. promotie zou zsm opgestuurd worden, nadat ik zelf contact opnam. nu, 28-08, nog steeds niets. geen reactie op emails, verkeerd doorverbonden als ik bel en de mailtjes die ik wel gekregen heb, zijn inhoudsloos en vol met lege beloften en termen.
bosch reageert niet en stuurt niets op.
hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen en ik dus actie kan ondernemen?