Ce
door Cees11 Aug 28, 2017 om 10:43
Vrije tijd & tuin

Bestaat er een termijn waarbinnen fabrikant Bosch een promotie moet voldoen?

In mei een grasmaaier gekocht in combinatie met een grastrimmer. Belofte van Bosch was om binnen 6 weken de "promotie" (grastrimmer) op te sturen. Na 2 maanden bleek er iets mis in administratie van Bosch. Promotie zou zsm opgestuurd worden, nadat ik zelf contact opnam. Nu, 28-08, nog steeds niets. Geen reactie op emails, verkeerd doorverbonden als ik bel en de mailtjes die ik wel gekregen heb, zijn inhoudsloos en vol met lege beloften en termen.
Bosch reageert niet en stuurt niets op.
Hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen en ik dus actie kan ondernemen?

1048 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 10:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, geen wettelijke termijn.

Hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen

marita5
door marita5 - Aug 28, 2017 om 11:03
11513 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Cees11 , 

Plaats een klacht op FB ( onder de foto in het midden , daar reageert Bosch ) klik op de rode regels .

https://nl-nl.facebook.com/pg/BoschHomeNederland/posts/?ref=page_internal 

U heeft inmiddels ook een klacht geplaatst op klacht.nl , u bent niet de enige die de grastrimmer niet heeft ontvangen .

https://www.klacht.nl/bosch/ 

Neem ook eens contact op met consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/contact

hansje klein
door hansje klein - Aug 28, 2017 om 11:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen
1

U bent inderdaad niet de enige die geen grastrimmer krijgt ...

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom die niet na-geleverd kunnen/zullen worden, maar het NIET reageren is klantonvriendelijk en doet de hele BOSCH-promotie-actie weer teniet.

Het 'rondtoeteren' op het net van dit feit is een vaak effectieve actie, misschien ook nog op Klachtenkompas.nl van de Consumentenbond (die er momenteel uitligt!). Een hardere maatregel is een melding maken is op de klachtensite van de almachtige Reclame Code Commissie die BOSCH gaan bevragen en publiekelijk op de vingers kunnen tikken met het gevolg, nòg meer (duur) imago-verlies!

https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=72&hID=2

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 11:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
3

Klopt het dat die actie alleen in Belgische winkels was? Zo ja: dan zou het heel goed kunnen dat die actie alleen voor Belgische klanten (adressen) telde. Als jij in Nederland woont, zou het dus kunnen kloppen dat je niets ontvangt. Uitgebreide voorwaarden vind ik zo 1-2-3 niet terug. Alleen deze summiere actievoorwaarden:

Deelnemende artikelen

De volgende elektrische grasmaaiers maken deel uit van de actie:


Registreer jouw aankoop online op www.boschacties.be en vul actiecode 24LG04EB in. Je dient een emailadres in te geven voor de verdere afhandeling van de actie. Vul vervolgens alle gegevens online volledig in.

Na online registratie ontvang je binnen ± 4 weken de gratis grastrimmer.

Actievoorwaarden

Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties van Bosch.

Om deel te nemen aan deze actie is het uploaden van een aankoopbewijs verplicht.

Per adres én per rekeningnummer kan er slechts 1 keer deelgenomen worden aan de actie. 

Voor meer info over deze actie kan je telefoneren naar 0900-25370 of een e-mail sturen naar boschpowertools@consumercare.info



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer