Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shonkaidj - 31-08-2017 14:57:00
Computers & Telefonie

Aanbiedingen van Microsoft

als een leverancier, in dit geval microsoft die de aanbieding doet om een jaar lang gratis gebruik te maken van gekoppelde diensten (office 365), waar kan ik dan een klacht indienen als ze op alle mogelijke gebieden falen om te leveren wat zij beloven. het lijkt me een reclame kwestie want het product is gratis. wel vreemd als je belooft dat er maandelijkse gratis skype belminuten bij horen en er niet één gratis minuut is geleverd.


 


microsoft heeft in de afgelopen maanden 2 servicedesk verzoeken open laten staan en de gemelde problemen nooit opgelost.

de klacht is dus tweeledig. het aangeboden product had niet de functionaliteit die je mocht verwachten waar support geen oplossing voor wist te vinden anders dan terug te werpen dat het een gratis product is. en het tweede is dat er reclame gemaakt wordt met iets dat niet geleverd wordt. dat lijkt me misleiding.

ict, software en hardware krijgen vaak alleen maar aandacht sinds er beveiliging lekken zijn ontdekt, maar saas (software as a service) lijkt me geen namaak product dat niet onder de wet en regelgeving valt. wordt een machtig bedrijf als microsoft nooit aangesproken op hun prodcuten?