Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Marcelz1964 - 01-09-2017 16:29:54
Vrije tijd & Tuin

Prijs bij afrekenen anders dan aanbieding

Na een aantal jaren met plezier naar thermen soesterberg geweest te zijn met mijn vriendin hebben we besloten na een mooie aanbieding per email dat we een 10+1 avond badenkaart wilden aanschaffen. deze aanbieding voor 119,50 is een jaar geldig en tot eind september aan te vragen. tijdens het aanvragen wat gebeurd door op de link naast het bedrag te klikken kwam ik op de site en zag dat de prijs 129,50 was. natuurlijk heb ik de mail nog eens goed doorgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de aanbieding toch echt 119,50 is. meteen even gebeld en gevraagd hoe dit kan. met de persoon die ik aan de telefoon had kwam ik hier niet uit en heb naar haar baas gevraagd. met hem ben ik hier ook niet uitgekomen en deze man bleef voet bij stuk houden dat de prijs ondanks de aanbieding van 119,50 hoger lag. hier is nooit een rectificatie over verstuurd en zelfs na mijn telefoontje is hier niets aan gedaan. nu is de vraag, kan dit en mag dit want ik heb altijd geleerd dat de prijs van een aanbieding de prijs is die je betaald. uiteraard  begrijp ik dat sommige prijzen te mooi zijn om waar te zijn maar dat geld voor dit verschil denk ik niet echt.
wat kan ik hier aan doen want het moederbedrijf busloo kan hier ook niets mee.