Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi

"Worry-Free" pakket autoverhuurwebsite EasyTerra

Beste allemaal,

mijn partner en ik hebben via de website van easyterra een auto gehuurd voor onze vakantie. de auto konden we uiteindelijk ophalen en inleveren bij het lokale bedrijf avis. nu hebben wij bij easyterra een "worry-free" pakket afgesloten. met dit pakket zou je verzekerd zijn voor alle ongemakken. ook wordt er nadrukkelijk aangegeven dat je je ter plaatste geen verzekeringen moet laten aansmeren, want alles is gedekt.
bij het inleveren van de auto werd er een minuscuul deukje gevonden in de voordeur aan de bestuurders kant. het deukje is duidelijk ontstaan door dat iemand zijn/haar deur van zijn/haar auto heeft gestoten tegen onze huurauto. nu bleek ik verantwoordelijk te zijn voor de schade tegenover het lokale bedrijf avis. avis declareert de kosten bij mij en ik moet de schade dan maar zelf declareren bij easyterra. dit betekend dat ik in eerste instantie de schade zelf moet betalen. in mijn ogen blijft er op deze manier van het "worry-free" pakket weinig over. dit zorgt namelijk wel voor financiële zorgen.
nu is er een bedrag van €705,89 afgeschreven van mijn creditcard en probeer ik hulp te krijgen via de klantenservice van easyterra. wanneer ik telefonisch contact probeer te krijgen wordt ik uiteindelijk doorverbonden met "auto europe" in duitsland en krijg ik een engels sprekend persoon aan de telefoon. wanneer ik vraag om een nederlands sprekend persoon, krijg ik te horen dat er vandaag geen persoon aanwezig is die nederlands spreekt. wanneer ik de vraag stel wanneer er een nederlands sprekend persoon aanwezig is, krijg ik als antwoord "misschien morgen, geen idee". dit vind ik sowieso een vreemde gang van zaken, omdat ik tenslotte bij een nederlandse website de auto heb gehuurd. de andere mogelijkheid is een webformulier invullen op de website easyterra. dit heb ik vervolgens gedaan. na het invullen wordt nadrukkelijk aangegeven dat het enige tijd gaat duren voordat je antwoord krijgt. het feit blijft dat er een bedrag van €705,89 van mijn creditcard is afgeschreven.

de vraag is, kan ik hier iets mee?