Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ly
lydia.olsthoorn - 15-09-2017 12:19:47
Winkels & Webshops

Supervoordeelshop

15-09-2017 beste mensen,
dacht gratis account voor supervoordeelshop aangemaakt te hebben,
bleek aanvankelijk gratis account te hebben en heb het later omgezet in een betaald account.
ik kreeg allerlei e-mails van hen  en heb niet zorgvuldig genoeg alles goed doorgelezen!
werd er gezegd dat ik na 15 dagen heb gereageerd om het af te zeggen!  
had 14 dagen bedenktijd!had zelf het idee dat ik een gratis account had!
ik moet nu 16,95 betalen terwijl ik niets gekocht heb, krijg zogenaamd credits van hen waar ik dan iets voor kan kopen!
bleek dus 1 dag te laat met  afzeggen. hebben jullie meer klachten over supervoordeelshop.
ik wil iedereen waarschuwen voor de ondoorzichtige berichtgeving van de supervoordeelshop!!!

met vriendelijke groeten,
lydia olsthoorn .