Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ad
Ad Maes - 19-09-2017 22:24:32
Vrije tijd & Tuin

Hi-Tec wandelschoenen waarvan de zolen binnen 3 jaar loslaten, ondanks weinig wandelkilometers.

Ik heb een stel hi-tec wandelschoenen waarvan de zolen binnen 3 jaar los laten, ondanks weinig wandelkilometers.

mail aan hi-tec:


sent: 30 june 2017 16:50
to: uk hi-tec customer services
subject: hi-tec hiking schoen
 


beste mevr./hr., 


op 22-07-2014 heb ik bij "just for feet", boogstraat 3, 6711 ae ede, hi-tec wandelschoenen gekocht.


hiking schoen laag h 5521.99.083/817 (sphike nijmegen low i men brown) art.no. 0003303/041.


de eerste week van mei 2017 zijn wij terug gekomen van een week vakantie op lesvos in griekenland.


tijdens onze wandeltocht daar merkte ik op dat de zwarte zool los begon te laten van de schoen.


bij terugkomst in nederland heb ik deze schoenen terug gebracht naar just for feet in ede.


zij hebben contact met jullie gehad en er werd verteld aan hun, dat de schoenen te oud zijn en dus niet voor garantie en/of coulance in aanmerking komen.


hier ben ik het dus zeker niet mee eens, ook omdat ik weinig kilometers wandel, maar meer hardloop, vandaar deze mail.


mijn vrouw heeft een paar new balance wandelschoenen gekocht in 2011 en heeft een veelvoud meer wandelkilometers gemaakt op haar schoenen, dan ik op die van mij.


aan deze schoenen is nog niets te zien. dus de schade aan mijn schoenen is veel te vroeg opgetreden en dienen dus wel voor garantie/coulance in aanmerking te komen.


in de bijlagen vindt u een aantal foto's van de schade aan mijn schoenen en ter vergelijking ook een paar foto's van de schoenen van mijn vrouw.


ik hoop op een spoedig en bevredigend antwoord van u. 


met vriendelijke groet, ad maes.

antwoord hi-tec:


beste heer maes, 


wij begrijpen uw telleurstelling, helaas kan ik de al eerder gedane uitspraak niet veranderen.


de schoenen vallen ver buiten ons garantiebeleid. 


vriendelijke groet, 


[edit-red.]
sales back-office representative


hi-tec sports international holdings bv


 


t: +31(0) 20 7118 488

wat hiermee verder te doen?