Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
helmaoldehartman - 02-10-2017 09:11:55
Vakantie & Reizen

Hoe krijg ik mijn geld terug bij airbnb

Help
19 tot 26 september hebben we volgens airbnb een romantisch appartement gehuurd, figuretas ibiza.
bij aankomst was het een grote ramp het appartementen complex stonk de deur was opengebroken geweest en sloot niet goed
dikke lagen stof op de ventilator, schimmel in de koelkast en badkamer, kookplaat compleet verroest, de deuren hingen uit de aanrechtkastjes, heel goor beddegoed etc.... het was vreselijk vuil uitgeleefd en onveilig.

direkt contact opgenomen met airbnb, tig keren heen en weer gemaild en gebeld foto's opgestuurd die ze dan wel en dan niet hebben ontvangen
rekeningen van vervangende hotels (was echt onmogelijk om daar te overnachten)
air bnb was in de eerste instantie heel begripvol maar blijft nu maar smoesen verzinnen om het geld niet terug te hoeven storten, vanochtend mededeling dat ik mn geld niet terug krijg omdat ik de sleutel heb gehouden. (op de laaste dag ingeleverd) pfffffffff dat is ongeveer de 8ste smoes

hoe pak ik dit nu verder aan?