Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
EllenA62 - 05-10-2017 17:07:29
Garantie & Verzekeringen

Klacht over Xcellent Horse Insurance.

graag zou ik willen weten of er meerdere klachten bij kassa zijn binnengekomen over een verzekering voor ziektekosten bij paarden: xcellent horse insurance (voorheen hippo zorg).

enkele jaren geleden is hippo zorg overgenomen door xcellent horse insurance en sinds die tijd is er gedoe met het indienen of eigenlijk met het vergoeden van ziektekosten nota's en nota's worden regelmatig niet vergoed.


toen hippo zorg overgenomen werd door xcellent horse insurance werd er overgegaan op nieuwe voorwaarden waarover ik als klant van tevoren niet werd geinformeerd. ik kreeg op een gegeven moment een brief waarin vermeld stond dat er onder een nieuwe naam werd doorgegaan en dat mijn verzekering vanaf die dag onder de nieuwe voorwaarden zou vallen.
ik had mijn paard jarenlang bij hippo zorg verzekerd en was hier zeer tevreden over. er was nooit gedoe over vergoedingen. nu, wanneer er een dierenartsrekening is, en ik van tevoren heb gemeld dat ik de dierenarts moet laten komen, wordt er heel vaak moeilijk gedaan over de te vergoeden kosten. 

mijn paard is nu zelfs op een pees helemaal uitgesloten van de verzekering omdat hij daar een peesblessure heeft. deze blessure was in april 2017 helemaal genezen maar in juli bleek mijn paard wederom een blessure te hebben. deze wordt nu als chronisch bestempeld en mijn paard is op die pees helemaal uitgesloten van de verzekering. 
ik vraag me af of dit allemaal maar kan en ik weet zeker dat er meer mensen zijn met klachten over deze maatschappij.


ik kan zo 10 mensen opnoemen die ook klachten hebben en ik weet zeker dat ik nog veel meer mensen met klachten kan vinden.


 


kunt u me zeggen hoe ik te werk kan gaan om de hele gang van zaken bij deze maatschappij eens aan de kaak te stellen?


 


bij voorbaat dank.

met vriendelijke groet,

ellen aldewereld