Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yz
yzvanderweerd - 14-10-2017 15:16:58
Garantie & Verzekeringen

Coulance bij gekocht artikel dat defect blijkt te zijn

Op 7 oktober kocht ik een nieuw horloge van het merk seiko bij de fa. lucardi te purmerend. omdat dit horloge steeds stil staat en ik het steeds opnieuw moet opstarten begaf ik mij vandaag terug naar deze winkel. ik was in veronderstelling dat ik een ander horloge zou krijgen omdat je in mijn optiek een horloge koopt om de tijd te kunnen bijhoiuden maar als dit steeds stil staat heb je er niets aan. tot mijn grote verwondering wilde men het horloge wel opsturen naar de fabriek om te laten repareren hetgeen ongeveer  drie weken zou duren. toen ik daar niet mee accoord ging werd mij medegedeeld dat er geen andere mogelijkheid was omdat deze fa  niet aansprakelijk is volgens zeggen als zij ondeugdelijke producten verkopen maar dat de fa. seiko daarvoor aansprakeliji is. ik vond dit vreemd vandaar dat ik mij tot u wend.