Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 16-10-2017 21:06:55
Garantie & Verzekeringen

Gesprek met tandarts aangaan

Had afspraak met tandarts op 29 september 2017. zij was vergeten dat ik er al 3 kwartier zat (normaal wordt ik door assistente gebeld dat het uitloopt - woon dicht in haar buurt -). dus nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag 5 oktober. dit keer ben ik het vergeten, dacht de 6e. toen ik belde kreeg ik antwoordapparaat: vakantie. kreeg op 12 oktober j.l. een rekening van famed á €75,00 vanwege niet op komen dagen. de (straf)rekening komt ook niet op mijn ohra conto. weet dat ik allerlei "eigen schuld" op mijn bordje krijg: maar vraag mij in gemoede af: is het in dit geval fair? zij mag, zonder kosten mij weer naar huis sturen, na lang wachten en ik mag, ja, ik ben het vergeten, wel berekenen. is er , al is het er maar één, van de forum leden die me kan adviseren om een gesprek aan te gaan met haar? sorry, de scheefdruk krijg ik niet recht.