Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nicknam - 01-11-2017 10:54:03
Geldzaken & Recht

Klacht over omroepvereniging max, max ombudsman!?

dag,


 


ik betwist dat dit schrijven is bedoeld als (opzettelijke, eenvoudige) belediging, smaad, laster, lasterlijke aanklacht gericht tegen (directeur, medewerkers van) omroepvereniging max in de zin van (artikel 188, 261, 262, 266, 268 van) het wetboek van strafrecht.


 


ik heb bij de directeur van omroepvereniging max een klacht ingediend over (grof) nalatig handelen door max ombudsman en de gevolgen daarvan, zonder dat er concreet en specifiek op mijn klacht argumenten wordt ingegaan. de directeur negeert, verdoezeld in zijn reactie essentiële chronologische feiten, handelen, nalaten door max ombudsman en de gevolgen daarvan, om zodoende aansprakelijkheid te mijden.


 


eerst is mij verteld dat max ombudsman publiciteit wil geven aan een zaak, maar dat de max ombudsman met vakantie was. vervolgens heb ik max ombudsman schriftelijk geïnformeerd een juridische procedure te starten. vervolgens is max ombudsman plotsklaps overgegaan tot bemiddeling, zonder mij daarover tijdig, vooraf te informeren en terwijl max ombudsman op de hoogte was of diende te zijn van de juridische procedure. m.a.w. max ombudsman heeft de juridische procedure onrechtmatig doorkruist.


 


in een reactie van de directeur wordt genegeerd, verdoezeld: dat max ombudsman onrechtmatig heeft nagelaten mij tijdig, vooraf te informeren over haar blijkbare eigen mening over een voorstel en haar ongebruikelijke bemiddelingsaanpak, namelijk: bij bemiddeling is het gebruikelijk dat ik volledig en tijdig wordt geïnformeerd over een tegenpartij voorstel en daarop kan reageren, in plaats van een één tweetje tussen tegenpartij en bemiddelaar met een naar later blijkt eigen mening over een voorstel en ongebruikelijke bemiddelingsaanpak. ik betwist door max ombudsman tijdig, vooraf te zijn geïnformeerd over haar mening over een voorstel en ongebruikelijke bemiddelingsaanpak.


 


het negeren, verdoezelen, de strekking van de reactie van de directeur wekt de schijn van listige kunstgrepen, misleiding, oplichting, bedrog, om zodoende aansprakelijkheid te mijden.


 


de directeur van omroepvereniging max laat radio en tv programma’s maken over o.a. asociaal gedrag, vakantieklachten, meldpunt over anderen, maar weigert zelf concreet en specifiek op (essentiële chronologische feiten in) mijn klacht argumenten in te gaan!


 


als u door omroepvereniging max en/of max ombudsman (in het kader van een radio en/of tv programma) wordt aangesproken op uw gedrag, handelen, nalaten dan is wellicht mogelijk van toepassing, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet!


 


hebt u ook een klacht ingediend over het handelen van omroepvereniging max en/of max ombudsman? zo ja, welke?


 


mvg,