ni
door nicknam Nov 1, 2017 om 10:54
Geldzaken & recht

Klacht over omroepvereniging max, max ombudsman!?

Dag,


 


Ik betwist dat dit schrijven is bedoeld als (opzettelijke, eenvoudige) belediging, smaad, laster, lasterlijke aanklacht gericht tegen (directeur, medewerkers van) omroepvereniging max in de zin van (artikel 188, 261, 262, 266, 268 van) het Wetboek van Strafrecht.


 


Ik heb bij de directeur van omroepvereniging max een klacht ingediend over (grof) nalatig handelen door max ombudsman en de gevolgen daarvan, zonder dat er concreet en specifiek op mijn klacht argumenten wordt ingegaan. De directeur negeert, verdoezeld in zijn reactie essentiële chronologische feiten, handelen, nalaten door max ombudsman en de gevolgen daarvan, om zodoende aansprakelijkheid te mijden.


 


EERST is mij verteld dat max ombudsman publiciteit wil geven aan een zaak, maar dat de max ombudsman met vakantie was. VERVOLGENS heb ik max ombudsman schriftelijk geïnformeerd een juridische procedure te starten. VERVOLGENS is max ombudsman plotsklaps overgegaan tot bemiddeling, zonder mij daarover tijdig, vooraf te informeren en terwijl max ombudsman op de hoogte was of diende te zijn van de juridische procedure. M.a.w. max ombudsman heeft de juridische procedure onrechtmatig doorkruist.


 


In een reactie van de directeur wordt genegeerd, verdoezeld: dat max ombudsman onrechtmatig heeft nagelaten mij tijdig, vooraf te informeren over haar blijkbare eigen mening over een voorstel en haar ongebruikelijke bemiddelingsaanpak, namelijk: bij bemiddeling is het gebruikelijk dat ik VOLLEDIG EN TIJDIG wordt geïnformeerd over een tegenpartij voorstel en daarop kan reageren, in plaats van een één tweetje tussen tegenpartij en bemiddelaar met een naar later blijkt eigen mening over een voorstel en ongebruikelijke bemiddelingsaanpak. Ik BETWIST door max ombudsman tijdig, vooraf te zijn geïnformeerd over haar mening over een voorstel en ongebruikelijke bemiddelingsaanpak.


 


Het negeren, verdoezelen, de strekking van de reactie van de directeur WEKT DE SCHIJN VAN listige kunstgrepen, misleiding, oplichting, bedrog, om zodoende aansprakelijkheid te mijden.


 


De DIRECTEUR van omroepvereniging max laat radio en tv programma’s maken OVER o.a. asociaal gedrag, vakantieklachten, meldpunt over ANDEREN, MAAR weigert ZELF concreet en specifiek op (essentiële chronologische feiten in) mijn klacht argumenten in te gaan!


 


Als u door omroepvereniging max en/of max ombudsman (in het kader van een radio en/of tv programma) wordt aangesproken op uw gedrag, handelen, nalaten dan is wellicht mogelijk van toepassing, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet!


 


Hebt u ook een klacht ingediend over het handelen van omroepvereniging max en/of max ombudsman? Zo ja, welke?


 


Mvg,

1973 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kv
door kvjapio - Nov 1, 2017 om 10:58
281 Antwoorden / Vragen
0

Nee, ik heb geen klacht ingediend.

newmikey
door newmikey - Nov 1, 2017 om 11:11
830 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee, nooit klacht ingediend - geen aanleiding toe gehad. Tevreden?

simon55
door simon55 - Nov 1, 2017 om 11:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nee geen klacht ingediend , en dank u voor de mededeling. Doe ze de groetjes

panter22
door panter22 - Nov 1, 2017 om 11:35
6599 Antwoorden / Vragen
0

Je hebt een conflict met omroep Max. Dat loopt nogal hoog op, begrijp ik. Een medewerker van Max de ombudsman heeft geadviseerd een procedure te starten en is buiten jou om gaan bemiddelen. Nu gaat het programma niet door?
Waarom wil je weten of iemand anders ook een conflict met omroep Max heeft. Wat wil je daarmee?

ne
door neodutchio - Nov 1, 2017 om 11:39
5186 Antwoorden / 12 Vragen
0

Met MAX Ombudsman bieden we een schouder aan de leden om op te leunen en - als het moet - een vuist om mee te slaan.

Als u ergens een probleem heeft schakelt u een omroepvereniging in om u te helpen? Vervolgens gaat het niet zoals u wilt, dan is de directeur van Max aansprakelijk? 

Het wekt mij de schijn dat u op een compleet verkeerde plek bent. Probeer het eens bij de echte ombudsman, of start zelf een zaak tegen iets of iemand. Waarom denken mensen toch hun hebben en houwen aan een televisieprogramma/omroeporganisatie te kunnen geven? Brood koop je bij een bakker, vlees bij de slager.

Yv
door Yvonne_909 Nov 1, 2017 om 12:14
42 Antwoorden / 2 Vragen

Jij gaat niet naar de supermarkt voor je brood, groente, etc.?

ne
door neodutchio Nov 1, 2017 om 12:18
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Nee, ik niet. Ook al zit in de supermarkt gewoon een bakkerij. Maar dat is het punt niet. Steeds meer mensen hier denken te pas en te onpas de televisie te kunnen inschakelen voor hun problemen. En dan nog boos worden als het niet gaat als het op hun manier zou moeten.

costnix
door costnix - Nov 1, 2017 om 11:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

U trekt wel een broek aan van maatje 200!

reflecs
door reflecs - Nov 1, 2017 om 12:07
1859 Antwoorden / 4 Vragen
1

...Ik betwist dat dit schrijven is bedoeld als...
En vervolgens wordt er voor de vorm nog een vraag gesteld.

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2017 om 12:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Voortaan niet vergeten uw pilletje op tijd te nemen. Dat helpt echt.

aurora1
door aurora1 - Nov 1, 2017 om 12:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee, ik heb nog nooit een klacht ingediend over omroep Max en ben dat ook niet van plan te doen.
Ik vind het een prima omroep ook al vraag ik me af wat ze steeds in Roemenië e.o. te zoeken hebben.
Maar wat heeft u eraan te horen of anderen al dan niet ook een klacht ingediend hebben?
Komt u met uw lange verhaal hier omdat u geen gelijk krijgt/gekregen heeft?

Cookies
door Cookies - Nov 1, 2017 om 12:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Vlg mij hebben we te maken met een ondernemer / bedrijf. Daarom gemeld bij redactie en verzocht om slotje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer