Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yo
yohoh64 - 02-11-2017 13:36:37
Huishouden & Energie

Niet goed, geen geld terug

Het is mij al vaker overkomen. je koopt iets, in dit geval een stofzuiger die ook dweilt van 200,-
proberen kan niet, want dan is hij gebruikt, maar hij werkt niet zoals de tv laat zien. het is een zeer gerenomeerd merk karcher,  dus denk je al snel, dat moet wel goed zijn.
omdat ik een spierziekte heb en de apperatuur zo gemakkelijk en licht mogelijk moet zijn, heb ik de twee in een gekocht. het scheelde een rondje stofzuigen.
omdat het apparaat veel strepen achterlaat moet ik alsnog eerst goed stofzuigen. dan gaat het redelijk, echter ook niet streeploos na een paar streken. ik vervang tijdens het dweilen zelfs de rollers wel 3 keer. veel zwaar werk voor mij. na 3 x met het apparaat te hebben gewerkt heb ik een mail naar het hoofdkantoor gestuurd of ze misschien in mijn situatie zo coulant wilden zijn het apparaat terug te nemen, nooit meer iets van gehoord. zelf een bedrijf gehad en verleende deze service wel. het moet toch zo zijn dat als een apparaat echt door omstandigheden niet gebruikt wordt dat je in elk geval een tegemoedkoming kunt krijgen?  een webshop heeft geen winkeldiefstal, ze zouden in deze gevallen toch gemakkelijk een potje kunnen maken?