Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
Barbra72 - 20-11-2017 19:46:52
Vakantie & Reizen

Cheaptickets.nl wel betaald niet geleverd

Wij hebben via cheapticktets.nl tickets geboekt. voor deze boeking hebben wij een boekings- en betalingsbevestiging ontvangen.
na inloggen op ons account kregen we melding dat cheaptickets bezig was de boeking te verwerken.

even later ontvingen wij dit e-mail bericht:
"helaas is de boeking op cheaptickets niet gelukt. tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de prijs van de beschikbare stoelen die je had geselecteerd. we hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt. we hebben je boeking geannuleerd en je betaling van <eur 490.00>teruggedraaid.
door de verwerkingstijd kan het tot 5 dagen duren voordat je het bedrag op je rekening terugziet."

aangezien cheaptickets telefonisch niet te bereiken blijkt, hebben we via whatsapp contact gezocht voor een toelichting. het antwoord was dat de boeking de prijzen zijn gestegen en de tickets niet worden verwerkt. de betaling ontvangen wij binnen 5 (?!) werkdagen terug.

kan dit zomaar?