Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Il
Ilsevienne - 23-11-2017 19:06:09
Computers & Telefonie

Youfone

Ik heb over mijn factuur van oktober €10,56 meer betaald. dit omdat er wordt gezegd dat ik 30 en 31 oktober bijde dagen 50mb heb verbruikt. echter kan ik aantonen met mijn telefoon dat ik mijn internet uit had staan. ik wist namelijk dat ik niet veel meer had en ik heb toen de laatste 3 dagen mijn internet uit gehad. mijn telefoon is niet 100% betrouwbaar, maar ik weet ook zeker dat ik mijn internet uit had staan. ik heb gebeld en ik wordt gewoon afgepoeierd. ik wil graag mijn geld van hun terug. kan ik dit nog terug vragen? heb ik genoeg bewijs?