Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henson
henson - 11-12-2017 18:45:38
Vakantie & Reizen

VakantieXperts vergoedt gecancelde reis niet...



dit najaar hebben we een stedentrip naar wenen geboekt bij vakantiexperts, daarbij hebben we een annuleringsverzekering afgesloten en gistermiddag, zondag 10-12-2017, 14.25 uur zouden we vertrekken vanaf schiphol, vlucht kl1847.
helaas werd onze vlucht (en meer dan 100 andere...!) gecancelled wegens hevige sneeuwval .puinhoop op schiphol en uren later lukte het omboeken  via een klm-medewerker die langs de lange wachtrijen via zijn mobiel werkte, we zouden 's avonds vertrekken maar na ontvangst van de omboekingsmail bleek dat deze vervangende vlucht niet dezelfde avond om 20.00 uur was, maar 2 dagen later...dinsdag 12 december, omdat onze trip maar voor 4 dagen was wilden we dit niet...

hierop hebben we het nummer van vakantiexperts gebeld,,een vriendelijke dame vertelde ons dat we niet bij hen moesten zijn, maar bij sunair, geen verdere info...
gegoogeld het nummer van sunair gevonden en gebeld....helaas, die waren niet bereikbaar buiten kantooruren.....

uiteindelijk zijn we maar weer huiswaarts gegaan, en vandaag weer naar het reisbureau om de zaken te regelen..,maar we krijgen alleen onze geannuleerde vliegkosten vergoed, de hotelkosten krijgen we niet vergoed omdat we een  06-nummer van sunair hadden moeten bellen dat ergens in de reisdocumenten stond....eerst bood vakantiexperts nog vervangende data aan voor volgend jaar, maar later trok men dit aanbod in omdat het hotel,  hotel austria trend park schönbrunn, niet wil omboeken...en de annuleringsverzekering niet thuisgeeft omdat we het 06-nummer van sunair niet hebben gebeld......., een verliespost van meer dan €500,- moeten we dat zomaar accepteren??