Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
HenkvanHattum - 13-12-2017 07:10:21
Auto & Vervoer

Al drie jaar aan de sukkel met RAP E-bike fietsen

al drie jaar lang aan de sukkel met rap e-bike fietsen. in april 2015 kochten wij bij rap-trap in tilburg twee e-bikes type tour 7. bij aflevering van deze fietsen mankeerde er diverse dingen aan waaronder de koplamp, spatbord en er was een verkeerd ventiel ( binnenband ) geplaatst. deze problemen werd na een half jaar, na veel mailtjes en telefonisch contact, door rap mobiele fietsservice opgelost. nauwelijks waren deze problemen opgelost of het volgende probleem diende zich aan. namelijk de motor bokte. dit euvel kwam zowel bij de ene fiets als bij de andere fiets voor. op deze fietsen was als e-bike niet meer te fietsen. weer veel mail en telefonisch contact voordat er reparatie werd verricht. na de reparatie in oktober 2016 functioneerde een fiets goed en is nu nog goed. in april 2017 werd de controller van de andere e-bike vervangen. maar na reparatie van de achterband in november 2017, uitgevoerd door mobiele fietsservice, bokt/bromt de motor. er kan weer niet met deze e-bike gefietst worden. drie jaar lang duffe ellende. kunnen jullie ons helpen zodat de problemen bij deze fiets ook worden opgelost? en dat wij de komende jaren van deze fietsen zonder problemen kunnen gaan genieten. of is het mogelijk de koop alsnog te ontbinden om een betrouwbaarder fiets aan te schaffen? graag uw advies / hulp.