Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
Sebasenjanet - 10-01-2018 20:34:00
Computers & Telefonie

Slechte service computeroutlet

Begin december een laptop bestelt een ibm lenova met 8 gb en een ssd kaart voor 348 euro en betaald direct een mail van de bestelling  en toen was het stil   na veel bellen en e-mails en uiteindelijk via chat contact zijn ermee bezig is het antwoord weer tijd stil bellen in een keer contact wordt verzonden na weekend volgens ene arnold niks weer contact proberen belooft voor kerst ik wordt gebeld bestelde laptop is er niet meer voorstel een andere een hp met betere kleurkaart en met bestelde 8 gb en ssd en inderdaad op zaterdag voor de kerst via de post de hp laptop aandoen en blij denk ik laptop is vies accu doet het niet geen 8 gb en ssd kaart boos.   via chat contact met arnold belooft terug sturen en geld terug  terug gestuurd er is getekend voor ontvangst en nu nog steeds geen geld totaal geen contact meer te krijgen met computeroutlet  deze meneer arnold moet zijn afspraken nakomen ben er helemaal klaar mee   koop nooit wat bij computerpoutlet. je wordt bestolen lekker makkelijk jammer dat ik niet in de woon