Se
door Sebasenjanet Jan 10, 2018 om 20:34
Computers & telefonie

Slechte service computeroutlet

Begin december een laptop bestelt een IBM lenova met 8 Gb en een ssd kaart voor 348 euro en betaald direct een mail van de bestelling  en toen was het stil   Na veel bellen en e-mails en uiteindelijk via chat contact zijn ermee bezig is het antwoord weer tijd stil bellen in een keer contact wordt verzonden na weekend volgens ene Arnold niks weer contact proberen belooft voor kerst ik wordt gebeld bestelde laptop is er niet meer voorstel een andere een hp met betere kleurkaart en met bestelde 8 gb en ssd en inderdaad op zaterdag voor de kerst via de post de hp laptop aandoen en blij denk ik laptop is vies accu doet het niet geen 8 gb en ssd kaart boos.   Via chat contact met Arnold belooft terug sturen en geld terug  terug gestuurd er is getekend voor ontvangst en nu nog steeds geen geld totaal geen contact meer te krijgen met computeroutlet  deze meneer Arnold moet zijn afspraken nakomen ben er helemaal klaar mee   Koop nooit wat bij computerpoutlet. Je wordt bestolen lekker makkelijk jammer dat ik niet in de woon

616 2 Rapporteer

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 10, 2018 om 21:05
509 Antwoorden / Vragen

Op dit forum is het de bedoeling dat je een vraag stelt en daarop eventueel een antwoord krijgt. Voor klachten over firma's zit je hier verkeerd.De meerste forum leden zijn wel in staat om te bepalen waar ze hun inkopen doen.