Br
door Branji Dec 5, 2017 om 17:03
Computers & telefonie

Laptop gekocht bij Computeroutlet en niets ontvangen

Op 1 december 2017 heb ik een laptop gekocht op Computer-outlet.nl. Ik heb een automatische mail ontvangen met bevestiging van de bestelling. Daarna bleef het stil. Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen op mijn mails. Als ik probeer te bellen dan gooien ze de hoorn erop. Hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?
Mvg Branji

1937 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2017 om 17:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jeetje zeg, gewoon even geduld hebben.

boppe1943
door boppe1943 - Dec 5, 2017 om 17:11
1129 Antwoorden / 98 Vragen

[edit-redactie]
Woudenbergseweg 19 Unit C4
3707HW Zeist
T 0343-491149
K.v.K 30090813
BTW Nummer NL009057031B02

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 5, 2017 om 20:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Die krijg je echt niet aan de liijn hoor!

boppe1943
door boppe1943 Dec 6, 2017 om 16:58
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Niet geschoten, altijd mis.

Erikw79
door Erikw79 Jan 9, 2018 om 14:48
Antwoorden / Vragen

dat is niet de verantwoordelijke!

hutch
door hutch Jan 9, 2018 om 15:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen
marita5
door marita5 - Dec 5, 2017 om 17:21
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Branji ,

Computeroutlet heeft inderdaad op hun site staan 1- 4 werkdagen  , maar dit zal wel iets uitlopen i.v.m Sinterklaas .

Hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?

Geduld is een schone zaak .

6. Levertijd:
De levertijd van onze producten bedraagt 1-4 werkdagen na ontvangst van de betaling. Alles wat
wij aanbieden hebben wij ook op voorraad. Mocht u niet thuis zijn, dan zal POST.NL het
pakket een dag later opnieuw aanbieden.

U kunt heel eenvoudig contact met ons krijgen via een van de volgende manieren:

Telefoon :0343-491149
Bel me terug formulier
Email natuurlijk info@computeroutlet.nl
Via onze social media zoals facebook messenger
Of kom naar onze winkel in Zeist

Ik, Arnold von Weiler, eigenaar van ComputerOutlet.nl heb ook wel eens een klacht ergens over. En als die klacht dan niet goed wordt afgehandeld, vind ik dat niet oke. Dat vertel ik ook altijd aan de mensen die bij ons werken en komen werken. Wij lossen al onze klachten op. Dat weet ik 100 % zeker maar het kan wel eens zo zijn dat er iets toch blijft liggen. Vindt u echt dat het niet klopt of dat het fout gaat, dan kunt u mij altijd bellen, tijdens kantooruren op : 06-22882709

In dat geval, stuur dan direct een mail naar klachten@computeroutlet.nl . Ik zelf behandel dan direct uw klacht en dan komen wij er zeker wel uit.

U kunt ook een klacht plaatsen op Trustpilot , klik op de rode regels.

https://nl.trustpilot.com/review/www.computeroutlet.nl?utm_medium=trustboxes&utm_source=Mini

U heeft inmiddels een klacht geplaatst op klacht.nl

https://www.klacht.nl/computeroutlet-nl/klacht/laptop-gekocht-betaald-en-niet-ontvangen/

In hun voorwaarden verwijst computeroutlet bij klachten , dat ze aangesloten zijn bij stichting webshop keurmerk , dit is niet juist zijn op 21- 12 - 2015 geroyeerd, klik op de rode regel en scroll naar beneden , lees onder geschorste en geroyeerde webshops

HTTP://WWW.KEURMERK.INFO/LEDEN-EN-PARTNERS/WAARSCHUWINGEN

Ka
door Kassa2123 Jan 4, 2018 om 11:25
Antwoorden / Vragen

@Marita5
Op 24 nov 2017 heb ik een Dell D630 besteld en betaald. Sindsdien heb ik niets meer van Computeroutlet mogen vernemen. Telefoon, (voice-)mail en terugbelverzoeken worden niet beantwoord. Bij een eerdere aankoop was ik helemaal tevreden, dat wordt nu wel erg lastig. Krijg ik die computer ooit nog geleverd, of krijg ik mijn geld terug?

ne
door neodutchio - Dec 5, 2017 om 17:35
5157 Antwoorden / 12 Vragen

1 december is een vrijdag. Geen idee hoe laat u besteld heeft, maar de kans is klein dat dan uw bestelling verwerkt is. Nu is het dinsdag, effectief dus maar 2 werkdagen later.
Geld terug is geen optie, in princiepe mag een levering 30 dagen duren. U bent pas net een paar dagen onderweg.

tenormin
door tenormin Dec 5, 2017 om 19:20
16836 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. "Net een paar dagen onderweg" en nog 9 maanden te gaan. ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 5, 2017 om 20:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als u op internet deze firma kunt vinden kunt u ook de recenties vast wel vinden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 6, 2017 om 11:58
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn reactie: geduld is een schone zaak!

Hoewel ik mij afvraag of u eerst wel naar de aanwezige recenties heeft gekeken van de leverancier en vooral ook: eerst betalen als het bestelde is ontvangen. (Afgezien van een eventuele kleine aanbetaling).