jd
door jdbeste1 May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet?

1465 12 Rapporteer
mahadma
door mahadma - May 4, 2024 om 21:10
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Wellicht is de app verouderd? Van wanneer is tracker en van wanneer is de app?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 4, 2024 om 21:14
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Correctie: ken u deze info: https://support.google.com/android/answer/2668665?hl=nl

de info uit de verwijzing

Een geïnstalleerde Android-app repareren die niet werkt

Probeer de volgende stappen als een app op uw telefoon een van de volgende problemen heeft:

  • De app crasht.
  • De app wordt niet geopend.
  • De app reageert niet.
  • De app werkt niet correct. Als de niet-werkende app een instant-app is, probeert u deze stappen voor probleemoplossing.

Na elke stap start u uw telefoon opnieuw op om te zien of het probleem is opgelost.

Opmerking: Sommige van deze stappen werken alleen in Android 8.1 en hoger. Bekijk meer informatie over hoe u uw Android-versie controleert.

Stap 1: Opnieuw opstarten en updaten

Stap 2: Controleren op een groter probleem met een app

Apparaat synchroniseren met Google-servers

Gerelateerde bronnen

jd
door jdbeste1 May 4, 2024 om 21:53
24 Antwoorden / 74 Vragen

nee dit is het probleem totaal niet........de app is opgehouden te bestaan.

sira
door sira - May 4, 2024 om 21:16
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Misschien is er iets op deze pagina te vinden https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=TrackR+#ip=1

Neem anders via de website contact op met TrackR https://en.wikipedia.org/wiki/TrackR

Thijs12
door Thijs12 - May 4, 2024 om 21:17
554 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat daar niet veel mogelijkheden meer zijn. Bestaat niet meer.

https://en.wikipedia.org/wiki/TrackR

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 4, 2024 om 21:22
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Zie mijn correctie

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 5, 2024 om 09:34
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een mogelijk betere verwijzing naar relevante info: https://id.nl/huis-en-entertainment/mobiel/smartphone-en-tablet/traceer-je-partner-met-gps-tracking-pro-voor-android-63325  Mijn eerdere antwoord was gebaseerd op hetgeen u in uw vraag meldde: (citaat) Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. U gaf niet aan dat de door benutte app niet meer bestaat en blijft bij mij de vraag of u dat wel zeker weet.

Thijs12
door Thijs12 - May 5, 2024 om 11:10
554 Antwoorden / Vragen

De app bestaat nog wel in het illegale circuit.
Dit is wel erg gevaarlijk.
Iemand met kennis vindt hem via AptoXXX
Voor de rest er van afblijven!

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 5, 2024 om 15:20
2094 Antwoorden / Vragen

TS heeft de app, althans dat staat er, maar hij doet het niet meer. Best logisch als die app al jaren niet meer wordt ondersteund.

Thijs12
door Thijs12 May 5, 2024 om 16:03
554 Antwoorden / Vragen

Maar de mogelijkheden van dergelijke trackers zijn beperkt tot de bluetooth afstand. Om je sleutels terug te vinden misschien handig. Je kat, ebike, auto of caravan zul je er niet mee kunnen opsporen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 6, 2024 om 13:25
2094 Antwoorden / Vragen

Dus? Dat zal TS, die ze per slot van rekening ooit heeft gekocht en heeft gebruikt, toch ook wel weten, denk je niet? Het is gewoon verouderde meuk en de app gaat echt niet weer werken.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 5, 2024 om 15:18
2094 Antwoorden / Vragen

Op Reddit komt wel een kandidaat voorbij maar het lijkt mij verspeelde moeite. Deze kun je echt weggooien.