Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lilyjane - 12-01-2018 22:01:24
Auto & Vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
de couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
o, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.