Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ch
ChristenG - 21-01-2018 17:14:04
Huishouden & Energie

Toon van Eneco niet zo slim?

Volgens toon van eneco heb ik het afgelopen jaar fors minder verbruikt. ik heb foto's gemaakt van het verbruiksoverzicht per maand en aan het end van het jaar kwam ik op rond 140 euro terug te ontvangen. vorige week mijn jaarnota ontvangen, tot mijn grote verrassing geen restitutie, maar bijbetalen. dit ondanks dat de tarieven afgelopen jaar niet zijn veranderd. eindeloos aan de telefoon gehangen met eneco, medewerkers hebben ingelogd in toon en kwamen tot de conclusie dat de jaarnota klopt. waarom heb ik toon dan aan de muur hangen? toon is dus geen slimme thermostaat maar een pathologische leugenaar. volgens eneco komt dit probleem een enkele maal voor (waarbij ik dan denk dat coulant moet zijn en de client in zijn gelijk moet stellen). hebben meer mensen hier ervaring mee. ik was altijd zeer tevreden over eneco maar ik heb hier toch een hele vieze smaak van in mijn mond.