Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

robvanruiten
robvanruiten - 22-01-2018 11:10:32
Elektronica & TV

Nog steeds geen € 300 Sony cash back ontvangen

Kocht nov. 2017 prachtige tv sony a1 met een cash back van € 300
2 december 2017 stuurde ik in samenwerking met expert heerenveen, waar ik de tv kocht, het registratieformulier voor deze actie op.
3 december 2017 kreeg ik bericht van sony: leuk dat je meedoet met de actie en binnenkort krijg je bericht of je registratieformulier aan de voorwaarden voldoet.
8 december 2017 kreeg ik een mail van sony: goed nieuws uw registratie is goedgekeurd en we berichten u als we het geld overmaken.
tot op heden geen geld en geen informatie.
heel veel telefoontjes en heel veel gemaild, maar het sony promotoieteam geeft uitsluitend oppervlakkige antwoorden, niemand kan of wil mij inlichten betreffende de staus van mijn cash back.
op een gegeven moment was de oorzaak dat mijn registratie niet in orde was.
terwijl ik dus schriftelijk bewijs van hen heb dat dit wel zo is. heb alles nog 1 keer opgestuurd, zowel per mail als fysiek, krijg ik te horen dat het fysiek moet en per mail niet kan. bellen en/of mailen met sony helpt niet. wat nu?