robvanruiten
door robvanruiten Jan 22, 2018 om 11:10
Elektronica & tv

Nog steeds geen € 300 Sony cash back ontvangen

Kocht nov. 2017 prachtige tv Sony A1 met een cash back van € 300
2 december 2017 stuurde ik in samenwerking met Expert Heerenveen, waar ik de tv kocht, het registratieformulier voor deze actie op.
3 december 2017 kreeg ik bericht van Sony: Leuk dat je meedoet met de actie en binnenkort krijg je bericht of je registratieformulier aan de voorwaarden voldoet.
8 december 2017 kreeg ik een mail van Sony: Goed nieuws uw registratie is goedgekeurd en we berichten u als we het geld overmaken.
Tot op heden geen geld en geen informatie.
Heel veel telefoontjes en heel veel gemaild, maar het sony promotoieteam geeft uitsluitend oppervlakkige antwoorden, Niemand kan of wil mij inlichten betreffende de staus van mijn cash back.
Op een gegeven moment was de oorzaak dat mijn registratie niet in orde was.
Terwijl ik dus schriftelijk bewijs van hen heb dat dit wel zo is. Heb alles nog 1 keer opgestuurd, zowel per mail als fysiek, krijg ik te horen dat het fysiek moet en per mail niet kan. Bellen en/of mailen met Sony helpt niet. Wat nu?

1922 4 Rapporteer

sw
door swat1500 - Jan 23, 2018 om 22:30
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Vaak heeft een dergelijke actie een bepaalde looptijd en wordt aan het einde pas uitbetaald.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 24, 2018 om 00:27
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vreemde zaak. Ik heb ook een mooie Sony tv gekocht die in de actie meedeed .
Kon via de website van Sony Nederland een kopie van de aankoopbon sturen en een foto van het serienummer.
Kreeg na 3 weken bericht dat alles in goede orde was binnengekomen en twee weken erna kreeg ik een mailtje dat het geld was overgemaakt en dat stond daags erna op mijn rekening.
Ik weet wel dat ergens stond dat het wel 6 weken kon duren.

Jb
door Jblok76 - Feb 14, 2018 om 11:41
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies hetzelfde probleem. Cashback is goedgekeurd op 15 december. 2 maanden verder en nog geen geld. Gisteren nog gebeld. Krijg alleen standaard antwoorden dat ik geduld moet hebben. 2 maanden geduld vind ik wel prima.