Nog steeds geen € 300 Sony cash back ontvangen
Kocht nov. 2017 prachtige tv Sony A1 met een cash back van € 300
2 december 2017 stuurde ik in samenwerking met Expert Heerenveen, waar ik de tv kocht, het registratieformulier voor deze actie op.
3 december 2017 kreeg ik bericht van Sony: Leuk dat je meedoet met de actie en binnenkort krijg je bericht of je registratieformulier aan de voorwaarden voldoet.
8 december 2017 kreeg ik een mail van Sony: Goed nieuws uw registratie is goedgekeurd en we berichten u als we het geld overmaken.
Tot op heden geen geld en geen informatie.
Heel veel telefoontjes en heel veel gemaild, maar het sony promotoieteam geeft uitsluitend oppervlakkige antwoorden, Niemand kan of wil mij inlichten betreffende de staus van mijn cash back.
Op een gegeven moment was de oorzaak dat mijn registratie niet in orde was.
Terwijl ik dus schriftelijk bewijs van hen heb dat dit wel zo is. Heb alles nog 1 keer opgestuurd, zowel per mail als fysiek, krijg ik te horen dat het fysiek moet en per mail niet kan. Bellen en/of mailen met Sony helpt niet. Wat nu?
Hallo RobVanRuiten ,
Plaats een klacht op klachtenkompas , klik op de rode regels .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sony-consumenten-electronica/details?companyId=bc0f6f3e-f1d2-4fc0-9251-5b44d6237d67
Contact via FB / of Twitter
https://www.facebook.com/pg/SonyNederland/posts/?ref=page_internal
https://twitter.com/SonyNederland
Vreemde zaak. Ik heb ook een mooie Sony tv gekocht die in de actie meedeed .
Kon via de website van Sony Nederland een kopie van de aankoopbon sturen en een foto van het serienummer.
Kreeg na 3 weken bericht dat alles in goede orde was binnengekomen en twee weken erna kreeg ik een mailtje dat het geld was overgemaakt en dat stond daags erna op mijn rekening.
Ik weet wel dat ergens stond dat het wel 6 weken kon duren.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Cashback is goedgekeurd op 15 december. 2 maanden verder en nog geen geld. Gisteren nog gebeld. Krijg alleen standaard antwoorden dat ik geduld moet hebben. 2 maanden geduld vind ik wel prima.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer