Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
Lins92 - 22-01-2018 16:11:35
Huishouden & Energie

Blokverwarming

goedemiddag allemaal!

sinds juni 2016 wonen ik en mijn vriend samen en hebben wij blokverwarming. wij hebben daarvoor slimme meters. lijkt mij dus udidelijk dat de meters kunnen worden uitgelezen om ons een nota toe te kunnen sturen. tot op heden hebben wij over de periode juni 2016/2017 nog steeds geen jaarafrekening ontvangen. wij hebben sinds juli 2017 de verhuurder meerdere malen verzocht om ervoor te zorgen dat wij deze jaarafrekening gaan ontvangen. de verhuurder geeft echter niet thuis. na e-mailen, bellen en bezoeken op het kantoor is het antwoord steeds: we nemen contact op met ista voor de meterstanden. dit duurt nu al meer dan een half jaar. we willen graag weten waarvoor we precies betalen en of het allemaal wel voldoende is. 


 


ik heb onlangs een e-mail gestuurd naar de verhuurder waarin ik verzoek om ervoor te zorgen de nota binnen twee weken aan te leveren. deze termijn is bijna verstreken. kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken als ik geen gehoor krijg van de verhuurder? 

wie o wie heeft tips? 

groet,

lins