Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Ronchb2612 - 08-02-2018 13:13:33
Winkels & Webshops

Verzendkosten betalen als artikel niet geleverd blijkt

Ik bestel 3 artikelen
€24,95,+ €24,95+ €4,95 en kom daarbij boven het bedrag van €50,- zodat verzendkosten gratis zijn.
betaal netjes mijn order met ideal.
ontvang netjes het pakket met de factuur.
blijkt dat 1 artikel niet geleverd is, dat van €4,95.
ik meld dit bij de webwinkel van het bedrijf.
krijg als reactie dat het artikel niet meer leverbaar is en uit het assortiment gaat, het spijt ze, dat ze dit niet gemeld hebben.
vervolgens melden ze dat als ik het bedrag teruggestort wil hebben, de totale order onder de €50,- komt .
en ik dus € 6,95 verzendkosten zou moeten betalen, maar omdat ze voor €2,- geen factuur willen sturen, ik dit maar als coulance moet zien, en ze niet crediteren aan mij.

beetje vreemd lijkt mij dit, mag dit zo?
het artikel staat trouwen nu nog steeds op hun website als zijnde beschikbaar.