Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lotteR - 08-02-2018 13:47:25
Elektronica & TV

Ongerepareerd

Ik kreeg vorig jaar van mijn moeder een platenspeler die gekocht is bij coolblue. na 4 maanden ging deze platenspeler kapot en heb ik hem opgestuurd voor reparatie. de platenspeler werd teruggestuurd, maar bij het testen van het product bleek deze nog defecter dan eerst. nu zegt coolblue dat ze niks anders voor me kunnen doen dan nogmaals een poging doen tot reparatie, maar ze garanderen niet dat het probleem dan wel is opgelost. ik heb geen vertrouwen meer in de service van coolblue en wil niet weer het product opsturen voor reparatie nadat het de vorige keer zo fout is gegaan. coolblue geeft aan misschien wel te willen compenseren voor wat er voorheen mis is gegaan, maar wil deze compensatie pas bespreken als de reparatie heeft plaatsgevonden. daarmee beloven ze dus niks en ik heb nog steeds geen vertrouwen in een reparatie van coolblue. wat kan ik doen?