Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lc
lckw - 13-02-2018 22:11:13
Computers & Telefonie

Kpn heeft mij onterecht afgesloten en dwingt me tot duurder contract mag dat?

Op 22 januari ontvingen wij een mail (in de spambox) met een verzoek of wij onze kabel wilden afstaan. de deadline was 15 februari. maar op 2 februari is onze lijn zomaar gedeactiveerd. het bleek dat de nieuwe buurvrouw onze adres had opgegeven en dat onze koperenlijn naar versatel is gegaan. na heel veel chats en telefoons kregen we eindelijk (10 dagen later!) iemand van spoed en herstel aan de lijn. en die zei dat de enige oplossing is om een nieuw contract af te sluiten en anders kan (wilde) hij ons niet helpen. dit betekent voor ons een duurder contract en dat wij spotify kwijtraken. wij zijn ten einde raad... mag dit zomaar? en wat kunnen wij doen? een klachtenbrief hebben we al gestuurd. chatten en bellen helpt niet.