Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emileb - 15-02-2018 21:19:47
Computers & Telefonie

Misleidende aankondiging van T-Mobile leidt tot verwarring.

Ik maak al vele jaren gebruik van de diensten van t-mobile en wel met 2 gsm toestellen op prepaid basis.
kreeg gisteren op beide toestellen een sms bericht van t-mobile met de aankondiging dat wij, bij opwaardering
met € 20,- (alleen op do. 15 februari) een bedrag van € 20,- aan extra beltegoed extra zouden krijgen.
vandaag daarom (15 februari) met 2 x € 20,- opgewaardeerd.
blijkt uit een na opwaardering ontvangen sms bericht dat t-mobile inderdaad € 20,- cadeau doet maar dat
dit cadeau slechts 30 dagen geldig is.
bij nader onderzoek blijkt dan dat er in de loop van vandaag opnieuw een bericht is verstuurd waarin t-mobile wel melding doet
van een geldigheidsduur van 30 dagen.
voor mensen die weinig bellen (veelal ouderen die prepaid slechts sporadisch gebruiken) is dit dus een cadeau waar zij
totaal niets aan hebben.
ik ben mij er van bewust dat het aan mij ligt dat ik het tweede bericht gemist heb, had ik dit mee gekregen was ik zeker niet tot opwaardering
over gegaan.
zeker niet voor het toestel waar nog een vrij hoog tegoed van kracht was.
ik voel mij misleidt en vraag mij af t-mobile op deze wijze haar klanten mag benaderen.
ik ben van mening dat t-mobile (al) in hun eerste bericht de beperkte geldigheidduur had moeten vermelden.
is hier sprake van misleidende reclame?
waarschijnlijk ben ik niet de enige die op dit bericht gereageerd heeft terwijl ik dit (achteraf nu het e.e.a. duidelijk is geworden)
eigenlijk niet wilde