Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ti
Tineke3 - 16-02-2018 18:56:47
Winkels & Webshops

Wat te doen als ik bestelde artikelen wel betaald heb niet ontvangen

Ik heb vandaag precies 5 week geleden een antisnoring solution besteld bij support@rpxdeals.com besteld en betaald,83,00 euro
de bestelling is geplaatst op 11-1-2018 het zou ong. 2a 3 weken duren! in het begin als ik een mailtje stuurde kreeg ik nog wel antwoord als van wij hebben je bestelling getraceerd het komt goed,maar nu al 2week niks meer gehoort,mijn man heeft ook nog een mail gestuurd maar geen reactie,ik ben dus bang dat ik dat geld kwijt ben en ook dat antisnoring solution nooit zal krijgen! ik had ook een traceercode die is rg736378867cn maar post nl heeft niks ontvangen! kan niet bellen,dus ik vraag me af kunnen jullie helpen of ik nog wat anders kan doen? of dat jullie eerder van dit bedrijf gehoort hebben of ervaring ermee?? vriendelijke groet tineke