Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Co
Consument2018 - 18-02-2018 21:53:22
Computers & Telefonie

Terugdraaien naar mijn oorspronkelijke abonnement

op 01-11-2017 begon mijn verlenging van mijn abonnement die is:


275 min/sms 2 jaar voor € 4,00 per maand


internetbundel 2500mb 3g voor € 7,00 per maand


actiekorting: € 1,50 per maand


contractduur: 2 jaar


eenmalige kosten: € 0,00


 


dus totaal per maand € 9,50


 


op eens kreeg ik de factuur van € 16,-  geschrokken van het bedrag keek ik in mijn app maar er stond geen factuur bij. een paar dagen later bel ik naar uw klantenservice en vroeg over hoe het kan dat dit nieuwe maandbedrag zo hoog is. de medewerker van de klantenservice informeerde me dat mijn abonnement twee keer gewijzigd is. hoe kan dat vroeg ik verbaast. hij vertelde me  dat de internetbundel is veranderd van 2500mb naar een bepaalde aantal mb's welke voor mij niet te achterhalen is  en 20 seconden later nog een keer gewijzigd naar 4500mb en daarom is mijn abonnement duurder geworden.


ik heb geen tweede en/of derde verandering aangevraagd, wie heeft dit gewijzigd? was mijn vraag. de meneer zei dat via de app is veranderd.


beste mensen van youfone ik heb geen verandering gedaan in mijn abonnement en ik heb geen informatie gekregen van de veranderingen.


dit is duidelijk dat het een storing van jullie app is. de medewerker van de klantenservice vond deze veranderingen ook erg vreemd, omdat mijn gemiddelde gebruik per maand van data 800mb is. dus onnodig om mijn internetbundel te vergroten en 20 seconden later weer vergroten en nu zeggen jullie dat dat niet meer kan terug gedraaid worden naar mijn oorspronkelijk abonnement, terwijl het een fout is in het programma van uw bedrijf.


ik vraag u dan ook met klem mijn abonnement te berekenen van


€ 9,50 van 2500 mb en 275 belminuten/sms per maand.


dit lijkt me niet meer dan terecht om de gemaakte fout te herstellen.


verder laat ik u weten dat ik deze klacht ook ga melden bij diverse consumenteninstanties, omdat er niet adequaat gereageerd is via de klantenservice.


ik ben benieuwd naar de oplossing van het probleem.


(edit redactie)