Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bibi_vos
Bibi_vos - 20-02-2018 18:24:06
Vakantie & Reizen

Borg onterecht ingehouden.

Er is een vakantie woning gehuurd voor 3 nachten. 
er is geen inspectie gedaan bij binnenkomst. 
wij zijn eerder vertrokken, hiermee was de verhuurder akkoord en telefonisch mee op de hoogte gesteld. 
wij hebben 750 euro borg betaald. er waren al een aantal zaken stuk bij binnenkomst , doorgezakte bank,  een flap die los hing onder een stoel en een gat in de kussen van de bekleding van de stoel. 
nu belde de verhuurder dat er 200 euro borg zou worden ingehouden omdat de bekleding van de stoel opnieuw moet worden gedaan door het gat wat hier inzit. de verhuurder zou een stoffeerder hebben gevraagd een offerte op te stellen.  dit hebben wij echter niet gedaan.  de verhuurder heeft de controle ook pas na ons vertrek uitgevoerd.  niet in onze aanwezigheid
wat zijn onze rechten?
wij willen niet betalen voor iets wat een ander heeft stuk gemaakt.
dit vakantie park is al extra voorzichtig met groepen onder de 25 jaar. vandaar ook de belachelijk hoge borg. wij voelen ons gebruikt in deze situatie.  er is nog een klacht bekend voor het onterecht inhouden van borg. 
wat er gelijk is ondernomen is bewijs opgevraagd voor het gat in de stof van de stoel. 
bewijs voor de offerte en bewijs van de ondertekende borg overeenkomst aangezien wij geen kopie hebben ontvangen. heeft iemand tips wat te doen in deze zeer ontrechtte situatie?