Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Negatieve ervaring treinreiswinkel
Ongeveer twee maanden geleden had ik tickets geboekt voor eind juli/ begin augustus en omdat ik tot op heden niets ontvangen heb, heb ik maar navraag gedaan. in eerste instantie wist men te vertellen dat een gedeelte van dat traject nog niet boekbaar is, later dat er werkzaamheden op dat traject waren en men nog niet wist wanneer men klaar is ( overigens vinden op dat traject geen werkzaamheden plaats ) om vervolgens mee te delen dat ik me vooral geen zorgen moest maken. op de vraag waarom ze voordat betreffende traject geen alternatief voorstellen, volgt er tot op heden een oorverdovende stilte. kortom wie heeft dezelfde negatieve ervaring(en met de treinreiswinkel?